הירש מגיב לראשונה: "למדתי שיעור לאומי על בשרי ואני יוצא ממנו מוטרד ומודאג"

    דוד לזר 8 Comment on הירש מגיב לראשונה: "למדתי שיעור לאומי על בשרי ואני יוצא ממנו מוטרד ומודאג"
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שאמש הודיע השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי הוא החליט לבטל מועמדותו של תא"ל במיל' גל הירש לתפקיד המפכ"ל הבא של המשטרה. הבוקר (חמישי) התייחס הירש להחלטה ובהצהרה שנשא לכלי התקשורת אמר כי "אני בן 51, ב-30 יום למדתי שיעור לאומי משמעותי על בשרי ואני יוצא ממנו מוטרד ומודאג".

    הירש הוסיף כי ותקף "אני יוצא עם שאלות קשות על הרוח הרעה שחיה בנו, עם תהיות על מצבו של עמוד השדרה הלאומי, על המשילות, על מצבה של הדמוקרטיה, על חוק ועל שלטון חוק, על ערכים ועל היעדר ערכים, על קבוצות כוח, כוחות גדולים ואינטרסים שלא נבחרו על ידי העם והמניעים בפועל את חיינו".

    כמו"כ, הודה הירש לחבריו שתמכו בו, "תודה לחברים שלי שנרתמו לסייע מול המסע החמור שאנו עוברים, מסכת שיטתית של השמצות והשחרה".

    "לפני כחודש הודיעני השר ארדן כי הוא בוחר בי כמיועד לתפקיד המפכ"ל ומובן שראיתי זאת כזכות גדולה, כהזדמנות לשרת ולהשפיע למען אזרחי ישראל ומדינת ישראל",סיפר הירש לתקשורת. "אמש הובהרה לי תמונת המצב – שתהליך המינוי מתמשך ויתמשך, שהבאתו לאישור לא נראית באופק ושאין מסגרת זמן ברורה לסיום הבדיקה".

    "לאחר שפנו אליי בנסיבות האלה, ברור היה לי כי כבר אינם יכולים לממש את רצונם למנות אותי, אני חייל של עם ישראל. לא ביקשתי להיות מפכ"ל אך כשנקראתי למשימה התייצבתי וכשנודע לי שהדבר לא מתאפשר – הצדעתי", אמר הירש.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      חבל מאוד מאחל לך הצלחה בטוח שנשמע עליך עוד בכל הקשור להגנת ביטחון המדינה.

    2. 4

      לא נורא. אנחנו איתך!

    3. 3

      אנחנו לומדים שנים על בשרנו את הצביעות של הפרקליטות ובתי המשפט